Sidor

tisdag 28 februari 2012

Det händer en del, utan stress

Det känns som att det här bröllopet går att planera utan stress.
Vi har bokat bröllopsfotograf, haft preshoot, och är hur nöjda som helst. Se bilderna här!

Lokalen är ju bokad sedan länge, maten provsmakad och tärnor, marsalkar och toastmastrar utsedda. Jag tror att jag vet vilken klänning jag ska ha, ska iväg och prova med tärnorna i helgen och förhoppningsvis fortfarande älska den klänning jag ser framför mig. Om inte får jag prova nya klänningar lördagen lång. Jag tror också att jag har bestämt mig för skor (typ).
Frisören/Sminket är bokad (provuppsättning i juni), och så även tårtan. Och musiken. Ringen är beställd.

Det vi har närmast framför oss är provsmakning av tårtsmak och färdigställande av gästlistan/fix med inbjudningskort. Det har vi gett oss själva till veckan innan påsk att fixa med, vilket borde gå smärtfritt.
Vad mer?
Dekorationer/bordsplacering - ja, men det får vänta till juni.
Välja sånger/dikter till vigseln.
Se till att ha en vigselförrättare (känns som prio ett)
M:s ring och kläder
tryck och fix med program/aktiviteter för festen
beställa blommor
planera upp Dagen
beställa resa till novemberlovet
jamen det känns ju ok med 5 månader kvar :)
det blir bra, det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar