Sidor

måndag 23 juli 2012

Vill du ha en ny klänning?

Kära bloggläsare. Jag har rensat min garderob. En del slänger jag, fläckiga/sunkiga/urtvättade/trasiga kläder, men annat känns synd att kasta. Inget fel på det, bara jag som inte riktigt klickar med plaggen i fråga.

Jag behöver inga pengar för dem, vill mest att de ska komma till användning. Hojta således om något ser intressant ut, kom förbi och prova (kaffe på köpet om du har tur), och gör mig en tjänst!

Klänning från H&M, köpt för kanske 4 år sen, använd max tre gånger.  Strl 42.
Halterneck, typ.
Svart kavaj modell längre, storlek 40
Kort, sval sommarklänning, strl 42, från H&M. 
Vit kavaj med beige smala ränder. Storlek 40.
Kortare än den svarta, skulle säga att den är normallång
Maxiklänning i bomull, från H&M
(nej, jag handlade inte på så många ställen för några år sedan).
Strl L, köpt för fyra år sen, använd kanske 5 gånger. 
Sommarklänning från jsfn, strl 38/40

3 kommentarer:

  1. Hey!
    Jag tar gärna maxiklänningarna om du inte vill ha dem. :)
    Har en grej för långklänningar just nu! Love!

    /Sara <3

    SvaraRadera
  2. Tjoho!
    Hämtar dem i samband med bröllopet NÄSTA HEEEEEELG! AAAaaaaaaaaHHHHhHHH!!!!

    :D

    SvaraRadera