Sidor

lördag 23 juni 2012

Midsommarhelg!

Landet. God mat. En del vin. Bastu. Bad. Kubb. Tårta.
Ni fattar, dieten höll inte helt, men jag är nöjd ändå. Vi hade en fantastiskt trevlig midsommar, och träningsvärken påminde om mitt mission och såg till att jag höll igen lite ändå.
Idag: jättetrött och slö. Kom hem, somnade.
När vi vaknade var klockan runt fyra på eftermiddagen, och vi tog sen lunch framför en film.
Gick på promenad. Köpte Pizza.
Nu har jag haft mitt syndiga dygn, med massa mat och ingen träning.
Imorgon trappar vi upp träning igen. Träningsvärken är nästan borta, så imorgon blir det 30 min intervall, och jägarvila + plankor för hela slanten.

Kvällen avrundas just nu med Anja Pärssons Sommar.
Hon kändes nervös.
Jag tycker att det blev lite väl utdraget, men ärligt.
Norrländskt.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar