Sidor

fredag 28 juni 2013

detox dag 4, TGIF!

Vilken dag det blev!
En seg start, jag tog mig inte för något vettigt (jag som skulle börja projekt arbetsrum idag...), men vid 11-rycket fick jag fart, tog en intervallspringtur, en utmaning från den trainalong jag deltar i under sommaren. 20 min, 2,5 km, ingen höjdartid, men en bra början. Dagens styrkeutmaning var 150 knäböj. Det känns i benen nu kan jag säga!
Efter en härlig laxlunch tog jag tag i disken och ett rörigt sovrum. När jag sen kom ut i vardagsrummet såg ju det jättetrist ut i jämförelse, så det fick sig också en omgång. Nu har jag alltså inte så många ursäkter för arbetsrummet. På måndag ska det ångas och rivas tapet!

Nu sitter jag och inväntar maken som vilken sekund som helst kommer hem från jobbet för en hel månads semester. Det ska bli skönt att ha långledigt ihop!

Nu, trevlig fredag!
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar