Sidor

måndag 11 juli 2011

Sommar!

När jag fyllde 26 i juni fick jag två upplevelsepresenter av min fina fästman; en heldag på Gröna Lund och valfri teater med tillhörande middag.
Jag har valt fröken Julie på en utomhusteater här i Nacka, som vi ska gå på om två veckor.

Gröna Lund-besöket inföll lite som ett infall i lördags, då vi åkte in till stan runt ett och stannade till elva Vi åkte karuseller och berg- och dalbanor tills vi mådde illa, åt grillbuffé, drack öl/cider, åkte lite till, fikade donuts och spelade lite. Grönan var packat med folk och solen stekte. Roligast var Twister och den klassiska Jetline!
Det var en fantastisk dag, och på båten till Slussen halv tolv på kvällen låg hela Stockholm i ett vackert sommarskymningsljus. Njutning!


Stockholm i mitt hjärta...

Tack älskling för en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar